שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

הזמנות

כיצד רוכשים באתר?

תהליך הרכישה הינו מהיר ופשוט, הן ללקוחותינו הרשומים והן ללקוחות המעוניינים לרכוש כ"אורח"; הזמנה כאורח – פשוט תהנה מגלישה באתר בקטגוריות השונות. הוסיף לסל הקניות את המוצרים שאהבת ואתה מעוניין לקנות ע"י בחירה של הצבע והמידה המתאימים עבורך, לסיום עבור לתשלום בטוח בקופה. הזמנה כלקוח רשום – כל שעליך לעשות הוא להיכנס לחשבון שלך או להירשם לאתר ע״י לחיצה על כפתור ״התחברות״ המוצג מעלה. לאחר שהזנת את פרטי המשתמש שלך תוכל ליהנות מגלישה באתר המותאמת להעדפותיך ולבחור את הפריטים שאהבת. לאחר שבחרת מידה וצבע והוספת את כל שרצית לסל הקניות, ניתן לעבור לתשלום בטוח בקופה.

אני חושש להזמין באתר. האם ניתן להשלים את הרכישה באופן אחר?

כמובן שניתן להזמין את המוצרים המוצגים באתר גם טלפונית. נשמח לעזור בהליך ההזמנה במספר 050-5332949 בשעות הפעילות של חנות היבואן, או לחלופין לשלוח מייל לכתובת contact@portoshoes.co.il ואנו ניצור עמך קשר בהקדם.

האם חייבים להירשם לאתר בכדי להזמין?

לא הכרחי. ניתן להשלים את ההזמנה גם כ"אורח" ובכך לא להירשם לאתר אלא אך ורק לספק פרטים למשלוח ולחשבונית בעמוד ה-Checkout.

איך אדע איזו מידה להזמין?

רוב מידות הנעליים הינן לפי הסטנדרט האירופאי. עם זאת, ישנם דגמים מסוימים בהם המידה מעט גדולה יותר מהסטנדרט, ובמקרים אלו אנו נציין זאת בתיאור הפריט. כמו כן, לאחר הרכישה אם מדובר בנעל שידוע שמידתה גדולה יחסית, נציג מטעמנו יצור עמך קשר מיד לאחר הרכישה.

כיצד ניתן לדעת מהו סטטוס ההזמנה שלי?

ברגע השלמת ההזמנה יופיע עמוד המציג את מספר ההזמנה. כמו כן, לאחר השלמת ההזמנה ישלח מייל אוטומטי מהאתר עם פרטי ההזמנה, ביניהם מספר ההזמנה הנדרש לצורך בירור הסטטוס. כל שעליך לעשות על מנת לברר את סטטוס ההזמנה שלך הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל contact@portoshoes.co.il או לחלופין ליצור קשר טלפוני עם חנות היבואן בשעות הפעילות המוסדרות.

כיצד ניתן לדעת שההזמנה בוצעה בהצלחה?

במידה והזמנתך הושלמה כנדרש יופיע עמוד "הזמנתך התקבלה בהצלחה" המציג את מספר ההזמנה. כמו כן, לאחר השלמת ההזמנה ישלח מייל אוטומטי מהאתר עם פרטי ההזמנה ישירות לתיבת המייל שהזנת. במידה ולא קיבלת מייל נמליץ לבדוק את תיקיית ה"ספאם" או ה"זבל" שלך למקרה שהמייל נדחה ע"י המערכת מסיבה כלשהי. אם בכל זאת אינכם בטוחים, באפשרותכם ליצור עמנו קשר בכתובת המייל contact@portoshoes.co.il, או לחלופין ליצור קשר טלפוני עם חנות היבואן בשעות הפעילות המוסדרות.

ביצעתי הזמנה וברצוני להוסיף אלייה עוד פרטים

השלם את ההזמנה הנוספת ואנו נדאג לאחד את ההזמנות לנוחיותך.

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי

ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל contact@portoshoes.co.il או לחלופין ליצור קשר טלפוני עם חנות היבואן בשעות הפעילות המוסדרות.

ברצוני לשנות את כתובת ההזמנה

כיוון שאנחנו עובדים במרץ על מנת לאפשר לכם חווית קנייה מהירה ונוחה, המשלוחים שלנו יוצאים כל יום בשעה 11:00 בבוקר, ולכן כדאי להזדרז ולשנות את כתובת ההזמנה דרך שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל contact@portoshoes.co.il או לחלופין ליצור קשר טלפוני עם חנות היבואן בשעות הפעילות המוסדרות.

שאלות ותשובות

משלוחים

כיצד נעשה השילוח?

אנו משתמשים בחברת שילוח המספקת לקהל לקוחותינו משלוחים מהירים עד הבית או למקום עבודתם, תוך עד 4 ימי עסקים. מרגע עיבוד ההזמנה ואיסופה ע"י חברת השילוח, ייצור עמך קשר השליח בכדי לספק את המשלוח לכתובת שציינת.

מתי החבילה תגיע אליי?

אנו עושים הכל בכדי לספק את ההזמנה שלך בצורה המהירה ביותר. שליח יגיע לכתובת שהזנת תוך 3 עד 7 ימי עסקים ותקבל עדכונים שוטפים במהלך תהליך השילוח.

כיצד ניתן לדעת מתי תגיע החבילה?

מרגע עיבוד ההזמנה ואיסופה ע"י חברת השילוח, ייצור עמך קשר השליח בכדי לספק את המשלוח לכתובת שציינת, והכל בתיאום מראש לשעה הנוחה ביותר עבורך.

מהי עלות המשלוח?

עלות הזמנה שסכומה הכולל הינו פחות מ-350 ₪  הינה 30 ₪.

משלוחים חינם להזמנות שסכומן 350 ₪ ומעלה.

שאלות ותשובות

החלפות והחזרות

הזמנתי פריט וברצוני להחליפו או להחזירו. כיצד עושים זאת?

אם מסיבה כלשהי ברצונך להחזיר או להחליף פריט, מדיניות ההחלפות והחזרות שלנו גמישה ונוחה. אתם מוזמנים לפנות לצוות שלנו במספר 050-5332949

או בכתובת המייל contact@portoshoes.co.il בפנייתכם אנא ציינו את מספר ההזמנה, שם המזמין וסוג הפריט.

כמה עולה משלוח?

עלות המשלוח היא ₪30 למשלוח סטנדרטי. בקניות מעל ₪300 המשלוח חינם.